AcasaRLACalendarCautareGrupuriInregistrareConectare
    REAL-ARENA.COM

Distribuiti|

Cum sa creezi picaturi de sange !

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj
Membru


Rank: Membru
Sex : masculin
Mesaje : 836
Multumiri Primite : 11
Data de inscriere : 06/03/2013
Varsta : 19
Joburi : Counter-Strike | Samp
Stare de spirit : Expert
MesajSubiect: Cum sa creezi picaturi de sange ! Martie 16th 2013, 12:38

Autor tutorial : maritim


Probabil v-ati intrebat vreodata cum sa creati o atmosfera mai macabra pe harta voastra. Ca de exemplu puteti face ca dintr-o conducta sparta sa curga sange, in loc de apa !
Pentru inceput faceti conducta... si tot restul harti, iar peste partea sparta a conductei creati o entitate cu numele env_blood .



La Attributes setati :
Name : blood
Pitch Yaw Roll : 90 0 0 ( pentru a seta curgerea in jos )
Blood color : red blood with red decals
Amount of blood : 60 , dar pueti seta cat de mare doriti ( cu cat mai mare cu atat mai mult sange )



Dupa aceea creati "balta de sange" in care se va picura, pentru atmosfera . O creati cu texturi si tot restul, iar apoi dati click dreapta -> Tie to entity -> func_water
Restul este optional ! Render Mode : Additive si FX Amount : 150-200



Pentru a activa picuratul sangelui vom crea un bloc mai mare dealungul culoarului, de la un capat la altul, ori doar deasupra baltii de sange . Click dreapta pe bloc -> Tie to entity -> trigger_multiple .
Iar la Attributes setam :
Target : blood
Delay before target : 3 ( la fiecare 3 secunde va curge cate-o picatura )

Si sangele este gata !


[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.evilgaming.taro.tv

Cum sa creezi picaturi de sange !

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Counter Strike 1.6 :: Counter-Strike 1.6 :: Tutoriale-